مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 اردیبهشت 1400 ساعت 19:402021-05-16سياسي

مردان میدان همگی در پادگان ها تربیت شدند


مردان میدان همگی در پادگان ها تربیت شدند و با حکم شرعی در مقابل دشمنان ایستادگی کردند اما سیاسیون می گویند سیاست فدای میدان شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ری، آیین گرامیداشت شهدای تیپ فاطمیون شهرستان ری و شهدای انفجار تروریستی مدرسه سیدالشهدا (ع) شهر کابل افغانستان شامگاه یکشنبه با حضور عبدالفتاح اهوازیان فرمانده دوران دفاع مقدس، سرهنگ قنبری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج حضرت عبدالعظیم(ع) شهرری، حسین توکلی فرماندار ویژه شهرستان ری، مرتضوی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان های استان تهران و خانواده معظم شهدای فاطمیون در محل سالن اجتماعات شهید جنگروی سپاه حضرت سیدالشهدا (ع) استان تهران برگزار شد.

اهوازیان طی سخنانی در این مراسم با اشاره به انفجار تروریستی مقابل مدرسه دخترانه در برچی اظهار کرد: امروز رزمندگان فاطمیون که حق داعش را کف دستش گذاشتند در افغانستان نبودند تا از فرزندان خود در انفجار تروریستی برچی دفاع کنند.

وی گفت: داعشی های ظالم و ملعون از شهدای فاطمیون می خواستند که بگویند ما به خاطر پول و حمایت مالی از خانواده به این جنگ آمده ایم اما شهدای فاطمیون هیچ گاه راضی نشدند که این حرف ها را به زبان بیاورند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردان میدان همگی در پادگان ها تربیت شدند

مردان میدان همگی در پادگان ها تربیت شدند