مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 اردیبهشت 1400 ساعت 15:452021-05-16ورزشي

دلیل شکست تراکتور در پرونده های فسخ یک طرفه


رییس کمیته وضعیت فدراسیون فوتبال به تشریح دلایل شکست تراکتور در پرونده های فسخ یک طرفه قراردادها پرداخت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، جمشید نورشرق درباره نام دقیق کمیته تحت مسئولیتش در فدراسیون فوتبال اظهار داشت: نام دقیق این کمیته، وضعیت بازیکنان است.

  وی درباره اینکه شنیده می شود باشگاه تراکتور در پرونده بازیکنانی مثل رضا شکاری، رشید مظاهری و احسان حاج صفی محکوم شده و اخیرا هم حواشی زیادی درباره به هم خوردن رابطه مسعود شجاعی و اشکان دژاگه با این باشگاه رخ داده است، عنوان کرد: درباره مسعود شجاعی و اشکان دژاگه باید بگویم به هیچ وجه مشمول این موضوع نبودند و تا جایی که من اطلاع دارم چنین مطلبی درباره آنها مطرح نشده است.

این موضوع درباره محمدرشید مظاهری و رضا شکاری مطرح شده بود و طبق آن مبالغ قرارداد آنها مربوط به مازاد بر فصل اول فوتبالی پس از امضای قرارداد در جاهای خالی موجود در برگه درج شده که این کار بدون توافق با بازیکنان اتفاق افتاده است.

رییس کمیته وضعیت فدراسیون فوتبال ادامه داد: این امر می تواند صحیح باشد یا نباشد؛ از آنجایی که مطابق مقررات صلاحیت ورود به این مورد را نداشتیم و رسیدگی به آن در صلاحیت کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال بود هم کمیته انضباطی درباره قرارداد مظاهری و مورد اخیر رسیدگی و احراز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دلیل شکست تراکتور در پرونده های فسخ یک طرفه

دلیل شکست تراکتور در پرونده های فسخ یک طرفه