مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 اردیبهشت 1400 ساعت 09:352021-05-16سياسي

لیز چنی: برخی جمهوری خواهان از بیم جانشان علیه استیضاح ترامپ رأی دادند


یکی از نمایندگان حزب جمهوری خواه کنگره آمریکا گفت، برخی از اعضای این حزب از بیم جانشان علیه استیضاح رییس جمهور سابق این کشور رأی دادند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، لیز چنی عضو جمهوری خواه مجلس نمایندگان آمریکا گفت، هم حزبی هایش از بیم جانشان علیه استیضاح دونالد ترامپ رییس جمهور سابق آمریکا رأی دادند.

به نوشته روزنامه ایندیپندنت ، چنی که تا چند روز پیش سومین مقام ارشد حزب جمهوری خواه بود در مصاحبه با شبکه سی اِن اِن نزدیک به حزب دموکرات گفت، بابت اینکه در انتخابات سال گذشته به ترامپ رأی داد پشیمان است.

او که دختر دیک چنی معاون رییس جمهور اسبق جمهوری خواه آمریکا است گفت، با وجود فشارهایی که به سبب دادن رأی مثبت به استیضاح ترامپ متحمل شده، حاضر نیست حزبش را ترک کند.

چنی در ادامه گفت، جمهوری خواهان کنگره به این دلیل که معتقد بودند ترامپ بی گناه است علیه استیضاح او رأی ندادند بلکه اگر به آرای استیضاح نگاه کنید، برای مثال، اعضایی بودند که به من می گفتند نگران امنیت خود هستند یا نگران جان خود هستند .

این قانون گذار آمریکایی که هفته گذشته به خاطر انتقاداتش از ترامپ و رأی مثبتی که به استیضاح وی داده بود از ریاست کنفرانس جمهوری خواهان مجلس نمایندگان برکنار شد، افزود: تحولاتی را شاهد بوده ایم که می دانید، وضعیتی کل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لیز چنی: برخی جمهوری خواهان از بیم جانشان علیه استیضاح ترامپ رأی دادند

لیز چنی: برخی جمهوری خواهان از بیم جانشان علیه استیضاح ترامپ رأی دادند