مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 اردیبهشت 1400 ساعت 09:302021-05-16بين الملل

پارلمان عربی سه شنبه نشست فوق العاده برگزار می کند


کمیته فلسطین در پارلمان عربی روز سه شنبه برای بررسی تنش فعلی میان دو طرف فلسطینی و اسراییلی نشست فوق العاده برگزار خواهد کرد.

- کمیته فلسطین در پارلمان عربی روز سه شنبه برای بررسی تنش فعلی میان دو طرف فلسطینی و اسراییلی نشست فوق العاده برگزار خواهد کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نوشته روزنامه الاهرام چاپ مصر، کمیته فلسطین در پارلمان عربی پس فردا (سه شنبه) نشست فوق العاده ای به ریاست عادل بن عبد الرحمان العسومی، رییس این پارلمان جهت برای بررسی تنش فعلی میان دو طرف فلسطینی و اسراییلی در شهر قدس، نوار غزه و تمامی مناطق اشغالی فلسطین که ده ها کشته و زخمی برجای گذاشته، خواهد داشت.

در نشست روز سه شنبه این کمیته، اقدامات لازم برای در پیش گرفتن یک موضعگیری عربی و بین المللی و طرح هایی عملی جهت توقف تجاوزات رژیم صهیونیستی و پایان دادن به جنایات و اقداماتی که به منزله نقض آشکار قطعنامه های بین المللی و چالشی بزرگ برای اراده جامعه جهانی هستند، بررسی خواهند شد.

انتظار می رود این نشست به نتایج و تصمیمات مهمی برای حمایت از مساله فلسطین و حقوق مشروع فلسطینی ها و در راس آنها تشکیل کشور مستقل آنها با پایتختی شهر قدس منجر شود.

قرار است نتایج نشست کمیته یاد شده در نشست فوق العاده روز چهارشنبه پارلمان عربی برای بررسی تجاوزهای برنامه ریزی شده مق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پارلمان عربی سه شنبه نشست فوق العاده برگزار می کند

پارلمان عربی سه شنبه نشست فوق العاده برگزار می کند