مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 اردیبهشت 1400 ساعت 08:302021-05-16سياسي

برگزاری دورهمی هم شتابی «ظرفیت های ساخت بازی و انیمیشن در خاورمیانه» در اردبیل


به همت جهاددانشگاهی، شصت و یکمین دورهمی آنلاین هم شتابی در اردبیل با عنوان «ظرفیت های ساخت بازی و انیمیشن در خاورمیانه» در اردبیل برگزار شد.

- برگزاری دورهمی هم شتابی ظرفیت های ساخت بازی و انیمیشن در خاورمیانه در اردبیل ایسنا/اردبیل به همت جهاددانشگاهی، شصت و یکمین دورهمی آنلاین هم شتابی در اردبیل با عنوان ظرفیت های ساخت بازی و انیمیشن در خاورمیانه در اردبیل برگزار شد.

دبیر مرکز نوآوری و شتابدهی اردبیل در آغاز این رویداد اظهار کرد: بخش استانی این دورهمی که در سراسر کشور در حال برگزاری است، با همکاری مرکز نوآوری و شتابدهی جوانان استان و سازمان فضای مجازی سراج مرکز اردبیل برگزار می شود.

پناهی، هدف از برگزاری دورهمی ظرفیت های ساخت بازی و انیمیشن در خاورمیانه را جذب، سازماندهی و شبکه سازی علاقه مندان این حوزه اعلام و اضافه کرد: در این رویداد تجربیات و ظرفیت های موجود این صنعت در بازار بین الملل به علاقه مندان ارائه و به پرسش شرکت کنندگان پاسخ داده می شود.

در ادامه این رویداد، مسئول مرکز نرم افزار و بازی های موبایلی سازمان سراج مرکز اردبیل به اهمیّت ساخت بازی های رایانه ای اشاره کرد و گفت: ساخت بازی های رایانه ای به حمایت بیشتر سازمان فضای مجازی سراج و دیگر سازمان های مربوطه از جمله بنیاد ملی بازی های رایانه ای، معاونت ع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری دورهمی هم شتابی «ظرفیت های ساخت بازی و انیمیشن در خاورمیانه» در اردبیل

برگزاری دورهمی هم شتابی «ظرفیت های ساخت بازی و انیمیشن در خاورمیانه» در اردبیل