مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 اردیبهشت 1400 ساعت 08:252021-05-16سياسي

بازار بورس محل بازی های سیاسی نیست


نماینده مردم ابهر، خرم دره و سلطانیه در مجلس شورای اسلامی گفت: بازار بورس، محل بازی ها و بهره برداری های سیاسی نیست.

- ایسنا/زنجان نماینده مردم ابهر، خرم دره و سلطانیه در مجلس شورای اسلامی گفت: بازار بورس، محل بازی ها و بهره برداری های سیاسی نیست.

حجت الاسلام حسن شجاعی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به وضعیت فعلی بورس و گلایه سهام داران از وضعیت موجود بازار، اظهار کرد: روزهای قرمز بورس و سقوط ارزش سهام ها در حالی است که دولت از مردم برای سرمایه گذاری در بورس دعوت به عمل آورد.

وی با اشاره به اینکه به دلیل ریزش های متوالی بازار بورس، مجلس بر آن شد که تحقیق و تفحصی از این سازمان و متولیان امر داشته باشد، تصریح کرد: در کمیسیون اصل 90 مشغول رسیدگی به شکایت از بورس هستیم و اگر احساس شود افرادی کوتاهی داشتند، به قوه قضاییه معرفی می شوند.

وی با یادآوری اینکه در جلسه ای که با رییس قوه قضاییه برگزار شد، بر ضرورت ورود دستگاه قضایی به موضوع بورس تاکید شد که این موضوع مورد موافقت رییس دستگاه قضا نیز قرار گرفت، ادامه داد: این تصمیم ها علاوه بر آن است که رییس مجلس هم در جلسه سران قوا پیگیر این موضوع است.

حجت الاسلام شجاعی با تاکید بر این مطلب که با ورود مسئولان، امیدوار هستیم افرادی که مرتکب قصور یا کوتاهی شده اند بازخواست شده و بورس به روزها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازار بورس محل بازی های سیاسی نیست

بازار بورس محل بازی های سیاسی نیست