مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 اردیبهشت 1400 ساعت 03:152021-05-15اقتصادي

زنجان پایلوت طرح توسعه پایدار منظومه روستایی در کشور


مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان، از طرح توسعه پایدار منظومه های روستایی به عنوان پایلوت کشوری در بخش مرکزی و گیلوان شهرستان طارم خبر داد.

- ایسنا/زنجان مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان، از طرح توسعه پایدار منظومه های روستایی به عنوان پایلوت کشوری در بخش مرکزی و گیلوان شهرستان طارم خبر داد.

رضا خواجه ای شامگاه دیروز (25 اردیبهشت ماه) در جمع خبرنگاران، از طرح توسعه پایدار منظومه های روستایی به عنوان پایلوت کشوری در بخش مرکزی و گیلوان طارم خبر داد و اظهار کرد: مطالعات منظومه های روستایی در 17 بخش استان زنجان، با همکاری سازمان مدیریت و برنامه ریزی و با پیشرفت 95 درصد در دست تهیه بوده و بخش ها در کمیته برنامه ریزی استان به تصویب رسیده است که این طرح هم اکنون به عنوان پایلوت کشوری در بخش مرکزی و گیلوان طارم تهیه و در مرحله اجرا است.

وی افزود: در قالب این برنامه، تعداد 1822 طرح سرمایه گذاری با مشارکت جوامع محلی در روستاهای استان ایجاد می شود که از این تعداد 175 طرح قابلیت برندینگ و 378 طرح دارای مشخصه کارآفرینی خواهد بود.

همچنین برای 7094 نفر زمینه ایجاد اشتغال فراهم می شود.

این مسئول ادامه داد: طرح توسعه پایدار منظومه های روستایی با هدف تجمیع توانمندی و پتانسیل های موجود در روستاها در زمینه های مختلف به منظور تق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زنجان پایلوت طرح توسعه پایدار منظومه روستایی در کشور

زنجان پایلوت طرح توسعه پایدار منظومه روستایی در کشور