مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 اردیبهشت 1400 ساعت 02:452021-05-15بين الملل

خشم کشورهای اروپایی ازمقاومت مردم فلسطین


مقاومت مردم مسلمان فلسطین و رشد توان نظامی این کشور که در روزهای اخیر با رژیم اشغالگر اسراییل مقابله می کند نوعی ترس را در رژیم صهیونیستی به وجود آورده که با واکنش حامیان این رژیم کودک کش همراه بوده است.

- خبرگزاری فارس قروه/فلسطین کشوری مسلمان و عرب زبان در شرق دریای مدیترانه و غرب قاره آسیا قرار دارد.

همچنین به دلیل منابع غنی خاک، باغات فراوان، مسلمان بودن و ده ها ظرفیت دیگر سال ها است مورد طمع رژیم صهیونیستی قرار گرفته و بخش هایی از این کشور پهناور به اشغال صهیونیست ها در آمده است.

محور مقاومت نماد مشترک مردم فلسطین مظلومیت ملت فلسطین برای تمام جهانیان به اثبات رسیده و موجب شکل گیری گروه های اسلامی در این کشور شده است.

حماس یکی از گروه های مردمی فلسطین است که در سال های اخیر بارها علیه اقدامات وحشیانه رژیم کودک کش اسراییل ایستادگی و مبارزه کرده است.

نیروی مقاومت حماس در روزهای اخیر با حمله به برخی پایگاه های اسراییل نشان داد، زمان یکه تازی صهیونیست ها به پایان رسیده است چرا که ایستادگی و شجاعت مردم فلسطین در شهرها و روستاهای کرانه باختری و داخل فلسطین اشغالی نشان از قدرت مردم مسلمان این کشور دارد.

همچنین یکی بودن سرنوشت و همبستگی بسیار بین مردم فلسطین در سراسر این کشور یکی از نقاط مشترک فلسطینیان به شمار می رود که د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خشم کشورهای اروپایی ازمقاومت مردم فلسطین

خشم کشورهای اروپایی ازمقاومت مردم فلسطین