مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 اردیبهشت 1400 ساعت 04:402021-05-15پزشكي

ویژگی هایی که سلامت شخصیت شما را تایید می کنند


داشتن برخی از ویژگی های شخصیتی، تضمین کننده این است که شما در سلامتی کامل به سر می برید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، تحقیقات جدید منتشر شده در ژورنال Journal of Personality and Social Psychology به این نکته اشاره می کند که چه ویژگی های شخصیتی نشان دهنده سلامت ذهنی شما هستند و کدامیک از آن ها به طور کلی، برای سلامتی شما مهم است.

در اولین مطالعه از سه مطالعه انجام شده در این زمینه، محققان از 137 متخصص روانشناسی خواستند با استفاده از 30 ویژگی شخصیتی در فهرست روانشناسی NEO، آن دسته از ویژگی هایی که نشان می دهد یک فرد از لحاظ روانی سالم است را مشخص کنند و همچنین از آن ها خواسته شد تا مشخص کنند که از نظر آن ها یک شخصیت سالم چگونه است؟! ویژگی های کلیدی یکسان در میان همه گروه ها مشخص بود که بر اساس این گزارش، عملکرد شخصیت سالم را می توان به شخصیتی نسبت داد که سطح بالایی از درک احساسات، احساسات مثبت و صداقت و همچنین سطح پایینی از رنجیدگی روانی را داراست.

در سطح دقیق تر، اسکات باری کافمن، دکترای روانشناسی، 10 ویژگی خاص شخصیت را در Scientific American نام گذاری می کند: صداقت در احساسات، صداقت در گفتار، شایستگی، صمیمیت، احساسات مثبت، سطح پایین عصبانیت، اضطراب، افسردگی و آسیب پذیری کم در برابر استرس و لغزش کم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ویژگی هایی که سلامت شخصیت شما را تایید می کنند

ویژگی هایی که سلامت شخصیت شما را تایید می کنند