مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 اردیبهشت 1400 ساعت 03:452021-05-15سياسي

مقابله با بیماری سالک با بهره گیری از ظرفیت تشکل های غیر دولتی


ساماندهی تشکل های غیر دولتی برای مبارزه با بیماری سالک، موثرترین راه برای مقابله با این بیماری است.

- ایسنا/سمنان استاندار سمنان گفت: ساماندهی تشکل های غیر دولتی برای مبارزه با بیماری سالک، موثرترین راه برای مقابله با این بیماری است.

علیرضا آشناگر در جلسه بررسی مسائل و مشکلات حوزه بهداشت و درمان شهرستان دامغان ، سالن غدیر استانداری سمنان با اشاره به تلاش های انجام شده توسط نماینده مردم این شهرستان در مجلس شورای اسلامی ، اظهار کرد: نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی پیگیری های خوبی در خصوص مشکلات شهرستان دامغان به انجام رسانده اند و یکی از مواردی که مورد دغدغه جدی ایشان بوده، بحث بیمارستان دوم شهرستان دامغان است که اقداماتی در این خصوص به انجام رسیده است.

وی تاکید کرد: با توجه به اینکه در ماه های پایانی فعالیت دولت می باشیم ، نباید برای مردم چنین تصوری ایجاد شود که خدای ناکرده کندی و کاهلی در خصوص شروع پروژه بیمارستان دوم شهرستان دامغان رخ داده است.

وی افزود: هم نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی و هم مدیران مرتبط با این مقوله ، این اطمینان را به مردم بدهند که این پروژه در مورد مقرر خود آغاز و مشکلات مرتبط با آن نیز توسط بنده و نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی پیگیری خواهد شد .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مقابله با بیماری سالک با بهره گیری از ظرفیت تشکل های غیر دولتی

مقابله با بیماری سالک با بهره گیری از ظرفیت تشکل های غیر دولتی