مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 اردیبهشت 1400 ساعت 13:102021-05-14سياسي

رییس جمهور باید جهادی و انقلابی باشد


نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی با اشاره به ویژگی های کاندیدای اصلح در انتخابات پیش رو، گفت: مردم رییس جمهوری را انتخاب کنند که میدانی، جهادی و انقلابی باشد؛ - ایسنا/خراسان شمالی نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی با اشاره به ویژگی های کاندیدای اصلح در انتخابات پیش رو، گفت: مردم رییس جمهوری را انتخاب کنند که میدانی، جهادی و انقلابی باشد؛ زیرا با توجه به شرایط و موانع موجود، با رویکرد اتوکشیده نمی توان کشور را اداره کرد.

حجت الاسلام والمسلمین رضا نوری، در پیام آدینه 24 اردیبهشت ماه بجنورد، گفت: برخورداری از عملکرد جهادی یکی از ویژگی های بسیار مهم کاندیدای ریاست جمهوری است.

وی ادامه داد: با توجه به مخالفانی که جمهوری اسلامی ایران داشته و دارد، نیاز است رییس جمهور میدانی تر باشد تا بتواند موانع سر راه خود را بردارد، مسائل کوچک را بزرگ نبیند و دل وجرات بیشتری برای ورود به مسائل مهم داشته باشد و در بحران ها بتواند کشور را مدیریت کند و خود بحران ایجاد نکند.

امام جمعه بجنورد در ادامه ویژگی انسان های جهادی را کم هزینه بودن بیان و از سردار شهید سلیمانی به عنوان انسان جهادی یاد کرد و گفت: این شهید بزرگوار زندگی آن چنانی نداشت؛ اما به امنیت کشور و مردم مظلوم سوریه، لبنان، عراق، افغانستان و امنیت شرق کشور و .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس جمهور باید جهادی و انقلابی باشد

رییس جمهور باید جهادی و انقلابی باشد