مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 اردیبهشت 1400 ساعت 09:202021-05-14حوادث

سقوط مرد قزوینی از ارتفاعات الموت


مرد 45 سالهٔ قزوینی که حین کوه نوردی از ارتفاعات زوارک الموت سقوط کرده بود، با اقدام به موقع اورژانس و اورژانس هوایی نجات پیدا کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین به نقل از روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی استان قزوین، صبح امروز طی تماسی با مرکز ارتباطات فوریت های پزشکی استان قزوین و درخواست کمک برای نجات جان مرد 45  ساله که حین کوه نوردی در ارتفاعات زوارک الموت دچار سقوط از ارتفاع شده بود، بلافاصله آمبولانس پایگاه معلم کلایه به محل حادثه اعزام شد.

با حضور تکنسین های اورژانس در محل حادثه، مصدوم دچار شکستگی پا و آسیب های دیگر شده بود که به دلیل شرایط حاد مصدوم لازم بود در کوتاه ترین زمان به بیمارستان شهید رجایی اعزام شود.

به علت صعب العبور  بودن منطقه، شرایط برای اعزام با آمبولانس مقدور نبود و برای نجات جان بیمار درخواست اورژانس هوایی داده شد.

با اعلام اورژانس به پایگاه اورژانس هوایی، پرسنل هوانیروز ارتش و فوریت های پزشکی به محل حادثه اعزام شدند و بیمار توسط اورژانس هوایی قزوین به پد بالگرد بیمارستان ولایت منتقل شده و در نهایت به وسیلهٔ آمبولانس پایگاه مینودر به بیمارستان شهید رجایی انتقال داده شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سقوط مرد قزوینی از ارتفاعات الموت

سقوط مرد قزوینی از ارتفاعات الموت