مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 اردیبهشت 1400 ساعت 08:352021-05-14سياسي

کاندیداها مواظب باشند حرف ها و مواضع شان به نظام اسلامی آسیب نزند


کسانی که برای انتخابات ثبت نام می کنند برای رضای خدا و خدمت به مردم در صحنه انتخابات حاضر شوند و مواظب باشند حرف ها و مواضع آن ها به نظام اسلامی آسیب نزند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ورامین، آیت الله سید مرتضی محمودی گلپایگانی امام جمعه ورامین در پیامی تحت عنوان پیام جمعه ، اظهار کرد: عید سعید فطر را به مردم عزیز و متدین تبریک عرض می کنم، یک ماه روزه داری، توسل و توجه به پرورگار فرصتی ارزشمند بود که با لطف الهی مردم عزیز ما از آن بهره مند شدند.

وی گفت: امید است این روزه ها موجبات بهره مندی از تقوای الهی را فراهم کرده باشد.

امام جمعه ورامین ادامه داد: به جوانان عزیز توصیه می کنم قدر فرصت جوانی را بدانند و این مقطع از سن خود را در راه کسب علم و عمل به تکالیف دینی سپری کنند که فرصت جوانی قابل برگشت نیست و افسوس خوردن نیز فایده ندارد.

آیت الله محمودی بیان کرد: حادثه تأثربار شهادت تعدادی دانش آموز در افغانستان به دست تروریست های وابسته به استکبار مایه تأسف است.

وی تصریح کرد: این حوادث و سکوت مجامع جهانی در برابر آن ها تأسف بار است.

امام جمعه ورامین ابراز کرد: گروهک های مزدور استکبار اینگونه نونهالان شیعه را به خاک وخون می کشند و پرونده نکبت بار خود را سیاه تر می کنند، این مصیبت سنگین را به مردم داغدیده افغانستان تسلیت عرض می کنم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاندیداها مواظب باشند حرف ها و مواضع شان به نظام اسلامی آسیب نزند

کاندیداها مواظب باشند حرف ها و مواضع شان به نظام اسلامی آسیب نزند