مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 اردیبهشت 1400 ساعت 07:102021-05-14اجتماعي

رگبار و رعد برق در 24 استان کشور طی امروز و فردا


مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی از وقوع رگبار و رعد برق همراه با وزش باد شدید در 24 استان کشور طی امروز و فردا (24 و 25 اردیبهشت) خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایسنا، صادق ضیاییان اظهار کرد: امروز (24 اردیبهشت) به ویژه طی ساعات بعد ازظهر و اوایل شب در برخی نقاط استان های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل، کردستان، کرمانشاه، همدان، مرکزی، قم، لرستان، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، فارس، اصفهان، جنوب یزد، کرمان، شمال هرمزگان، زنجان، قزوین، البرز، تهران، سمنان و دامنه ها و ارتفاعات استان های مازندران، گلستان و شرق گیلان رگبار باران همراه با رعد و برق و وزش باد شدید و در مناطق مستعد تگرگ پیش بینی می شود.

وی ادامه داد: این وضعیت طی فردا (25 اردیبهشت) در برخی نقاط کردستان، کرمانشاه، زنجان، قزوین، البرز، تهران، ارتفاعات سمنان، لرستان، همدان، مرکزی، قم، اصفهان، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، غرب و جنوب یزد، فارس، کرمان و شمال هرمزگان ادامه خواهد داشت.

ضیاییان تصریح کرد: طی روزهای یکشنبه، دوشنبه و سه شنبه (26، 27 و 28 اردیبهشت) در بخش هایی از شمال غرب، غرب، مرکز، ارتفاعات و دامنه های البرز و زاگرس، جنوب شرق، ارتفاعات هرمزگان و غرب یزد رگبار پراکنده باران همراه با رعد و برق و وزش باد پیش بین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رگبار و رعد برق در 24 استان کشور طی امروز و فردا

رگبار و رعد برق در 24 استان کشور طی امروز و فردا