مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 اردیبهشت 1400 ساعت 17:152021-05-13اقتصادي

کمبود تجهیزات کانون کوبی ملخ مراکشی در اصلاندوز / حداقل 10 دستگاه سمپاش نیاز داریم


در مبارزه با ملخ مراکشی و عملیات کانون کوبی با کمبود تجهیزات و امکانات در شهرستان اصلاندوز روبه رو هستیم.

- ایسنا/اردبیل فرماندار شهرستان اصلاندوز گفت: در مبارزه با ملخ مراکشی و عملیات کانون کوبی با کمبود تجهیزات و امکانات در شهرستان اصلاندوز روبه رو هستیم.

مینایی در جلسه هماهنگی عملیات برداشت محصولات زراعی در اصلاندوز اظهار کرد: از اواسط فروردین ماه مبارزه با ملخ مراکشی و ایتالیایی در مزارع شهرستان اصلاندوز آغاز شده و این امر همچنان ادامه دارد.

وی تصریح کرد: تاکنون در سطح سه هزار و 500 هکتار از اراضی حاصلخیز اصلاندوز عملیات مبارزه با ملخ و کانون کوبی انجام شده و پیش بینی می کنیم در 40 هزار هکتار از این اراضی پایش و مراقبت از این آفت به انجام برسد.

فرماندار شهرستان اصلاندوز به کمبود امکانات و تجهیزات در مقابله با این بحران جدی اشاره کرد و گفت: ما اگر نتوانیم بحران مهار بیماری ها و آفات کشاورزی را کنترل کنیم، در آینده با خسارت سنگین در بخش کشاورزی روبه رو خواهیم بود و برداشت محصول نیز با کیفیت بسیار پایین به انجام خواهد رسید.

مینایی افزود: حداقل به 10 دستگاه خودروی مناسب در مبارزه با ملخ و سمپاشی در مناطق روستایی نیازمندیم که متأسفانه در خرید و تجهیز این خودروها مشکلاتی وجود دارد که باید به صورت ملی و از طریق وزارت جهاد کش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمبود تجهیزات کانون کوبی ملخ مراکشی در اصلاندوز / حداقل 10 دستگاه سمپاش نیاز داریم

کمبود تجهیزات کانون کوبی ملخ مراکشی در اصلاندوز / حداقل 10 دستگاه سمپاش نیاز داریم