مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 اردیبهشت 1400 ساعت 07:052021-05-13اقتصادي

جمع آوری فطریه مردم استان تهران در 4 هزار پایگاه


سرپرست اداره اجرایی زکات استان تهران با اشاره به اینکه سال گذشته 2 هزار و 500 پایگاه جمع آوری فطریه دایر بود، گفت: برای عید فطر 1400 تعداد 4 هزار پایگاه در استان تهران برای جمع آوری زکات فطریه مستقر شده است.

- حجت الاسلام کاظم ضیایی سرپرست اداره امور اجرایی زکات استان تهران در گفت وگو با خبرنگار فارس در تهران، با اشاره به جمع آوری زکات فطریه روز عید سعید فطر 1400 در استان تهران اظهار کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا برای جلوگیری از ازدحام، روش های پرداخت زکات به صورت الکترونیکی نیز پیش بینی شده و همچنین تعداد پایگاه ها از 2 هزار و 500 مرکز در سال گذشته به 4 هزار پایگاه افزایش داشته است.

وی گفت: در سال گذشته 8 میلیارد و 800 میلیون تومان زکات در استان تهران جمع آوری شد که با توجه به تمهیدات اندیشیده شده این مبلغ در سال جاری رقم 60 میلیارد تومان پیش بینی شده است.

سرپرست اداره امور اجرایی زکات استان تهران ادامه داد: درآمد زکات سال 99 در سرفصل های معیشت، تعمیرات مسکن مددجویان، تحصیل و درمان به نیازمندان اختصاص یافته است.

حجت الاسلام ضیایی تاکید کرد: نهادها و دستگاه های مختلف ازجمله اوقاف، اداره تبلیغات اسلامی، هیئات مذهبی، شهرداری ها و غیره با تشکیل اتاق فکر و طراحی اپلیکیشن برای جمع آوری زکات از ظرفیت های موجود استفاده کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جمع آوری فطریه مردم استان تهران در 4 هزار پایگاه

جمع آوری فطریه مردم استان تهران در 4 هزار پایگاه