مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 اردیبهشت 1400 ساعت 05:252021-05-13سياسي

برگزاری 37 انتخابات ثابت کرده که مسئولان را مردم انتخابات می کنند


امام جمعه سلطانیه به اهمیت حضور حداکثری در انتخابات تاکید کرد و با بیان اینکه اصل انتخابات یک نعمت بزرگ برای کشور و مردم است و این فرصت در اختیار مردم است که بعد از چهار سال در رأی خود تجدید نظر کنند، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، نماز عید فطر با شکوه خاصی و با حضور مردم مؤمن و انقلابی سلطانیه به امامت حجت الاسلام سید عمران حسینی نسب امام جمعه شهرستان سلطانیه در خیابان گنبد سلطانیه اقامه شد.

امام جمعه سلطانیه در خطبه های نماز عید فطر با توصیه به تقوای الهی و با بیان اینکه هر روزی که انسان توفیق ترک گناه داشته باشد، روز عید است، گفت: عید فطر عید کسانی است که خداوند عبادات و روزه آنها را قبول و آنان را مورد رحمت و مغفرت خود قرار داده است.

حجت الاسلام حسینی نسب به اهمیت و وجوب پرداخت زکات فطره اشاره کرد و با بیان اینکه تکمیل یک ماه روزه داری با پرداخت زکات فطره محقق می شود و هر کسی که روزه بگیرد ولی زکات فطره ندهد روزه اش مقبول واقع نمی شود، افزود: زکات فطره صدقه ای است که جان انسان و خانواده را بیمه می کند.

وی با بیان احکام زکات فطره و محل مصرف آن و با تاکید بر همکاری با کمیته امداد در جمع آوری زکات فطره افزود: اولویت اول مصرف زکات فطره، معیشت نیازمندان و محرومان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری 37 انتخابات ثابت کرده که مسئولان را مردم انتخابات می کنند

برگزاری 37 انتخابات ثابت کرده که مسئولان را مردم انتخابات می کنند