مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 اردیبهشت 1400 ساعت 04:352021-05-13سياسي

انتخابات بزرگترین فرصت برای ناامید کردن دشمنان انقلاب است


نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل گفت: انتخابات 28 خرداد بزرگترین فرصت در حمایت از نظام جمهوری اسلامی و به ارمغان آوردن یاس و ناامیدی برای دشمنان انقلاب است.

-         به گزارش سایت قطره و به نقل ازگفتند انتخابات تزریق خون تازه در جامعه است و باید از این فرصت حضور در پشتیبانی از نظام استفاده کرد.

خطیب جمعه اردبیل ضرورت حفظ وحدت در جامعه اسلامی را یادآور شد و گفت: آمریکا و هم دستان او از اسلام وهابیت و اسلام سیاست جدا از دین نمی هراسد بلکه ترس از اسلام ناب محمدی و سیره و سلوک اهل بیت است.

آیت الله عاملی جنایت سفاکان روزگار را علیه امت اسلامی در فلسطین، یمن و افغانستان یادآور شد و افزود: خداوند پیامبران را فرستاد تا در کنار عبادت کفر به طاغوت کنند و امروز پناه بردن به دامن آمریکا مصداق اطاعت از کفر و طاغوت است.

وی آثار فردی و اجتماعی عید را بیان کرد و گفت: اجتماع امت اسلامی بزرگترین شعائر دین است و از همین رو اسلام به نماز جماعت، جمعه، عیدین و کنگره حج بها داده است.

نماینده مردم اردبیل در مجلس خبرگان رهبری اوصاف مومنان را در بزرگی و عظمت و اهل جود و سخا یادآورشد و اظهار کرد: عید فطر جشن بزرگ در وارستگی انسان از خبث طینت و شرافت و سروری امت اسلامی در برابر نظام کفر است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتخابات بزرگترین فرصت برای ناامید کردن دشمنان انقلاب است

انتخابات بزرگترین فرصت برای ناامید کردن دشمنان انقلاب است