مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 اردیبهشت 1400 ساعت 07:302021-05-12فرهنگي

«نورمن لوید» درگذشت


«نورمن لوید» بازیگر آمریکایی که سابقه همکاری با بزرگانی چون «آلفرد هیچکاک»، «چارلی چاپلین» و «اورسن ولز» را داشت در سن 106 سالگی درگذشت.

- نورمن لوید بازیگر آمریکایی که سابقه همکاری با بزرگانی چون آلفرد هیچکاک ، چارلی چاپلین و اورسن ولز را داشت در سن 106 سالگی درگذشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از ورایتی، نورمن لوید نخستین بار توسط آلفرد هیچکاک برای بازی در نقش کوتاه و منفی در فیلم خرابکار محصول 1942 به سینما رسید و در برای بازی در سریال سنت اِلس وِر محصول شبکه ABC که از سال 1982 تا 1988 به روی آنتن می رفت به شهرت رسید.

او هشت دهه فعالیت هنری خود را از تئاتر آغاز کرد و سپس وارد کمپانی تئاتر متعلق به اورسن ولز شد و بازی او در نمایش ژولیوس سزار به نویسندگی ولز با تحسین فراوانی رو به رو شد.

در سال 1940، لوید قصد داشت در فیلم در دل تاریکی به کارگرانی اورسن ولز بازی کند اما این پروژه به سرانجام نرسید و او به جای بازی در فیلم همشهری کین ، همکاری طولانی مدتی را با آلفرد هیچکاک آغاز کرد و در فیلم خرابکار مقابل دوربین رقت.

او در سال 1957 به عنوان دستیار تهیه کننده در سریال آلفرد هیچکاک تقدیم می کند حضور یافت و در ادامه تهیه کنندگی اجرایی سریال ساعت هیچکاک را بر عهده گرفت و چند قسمت از آن را نیز کارگردانی کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«نورمن لوید» درگذشت

«نورمن لوید» درگذشت