مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 اردیبهشت 1400 ساعت 07:052021-05-12سياسي

خانواده های معظم شهدا الگوهای صبر و استقامت هستند


فرماندار مهرستان با اشاره به اینکه نظام اسلامی مدیون خون های پاک شهدا و صبر و استقامت خانواده معظم شهدا است، گفت:خانواده های معظم شهدا الگوهای صبر، - ، محمد رفیع دهواری پیش از ظهر امروز به همراه رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران و مدیریت آموزش و پرورش با خانواده شهید محمد شریف اربابی و جانبازان بلبل سپاهی ، علی محمد اربابی و عبدالله گمشادزهی دیدار و گفتگو کردند.

فرماندار مهرستان در این دیدار اظهار داشت: خانواده های جانبازان و ایثارگران میراثی گران بها و الگو برای انقلاب اسلامی به شمار می روند و دیدار از این خانواده ها موجب عزت و پالایش روح انسان می شود.

وی افزود: جان فشانی ها و سلحشوری های رزمندگان دفاع مقدس، به عنوان اسطوره استقامت، وفاداری و صبر و همچنین شجاعت و دلاوری در دفتر رشادت های انقلاب اسلامی ثبت شده است و دیدار با خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران افتخار بزرگی است.

دهواری بیان داشت: نظام اسلامی مدیون خون های پاک شهدا و صبر و استقامت خانواده معظم شهدا است، خانواده های معظم شهدا الگوهای صبر، ایثار و استقامت هستند.

غلامعلی میر، رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران مهرستان هم در این مراسم اظهار داشت: امروز ما هرچه داریم از خون شهدا است و اگر دشمنان انقلاب توان مقابله با عظمت ایران اسلامی را ندارند به برکت خون شهد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خانواده های معظم شهدا الگوهای صبر و استقامت هستند

خانواده های معظم شهدا الگوهای صبر و استقامت هستند