مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 اردیبهشت 1400 ساعت 06:452021-05-12سياسي

صدور هر گونه مجوز خروج از استان تهران متوقف شد


فرمانده ستاد مدیریت کرونای استان تهران گفت: با همکاری نیروی انتظامی و فرمانداری ها صدور هر گونه مجوز خروج از استان تهران متوقف شد، امیدواریم این محدودیت تا پایان تعطیلات عید فطر با جدیت و دقت در 25 نقطه خروجی استان تهران اجرا شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، علیرضا زالی روز چهارشنبه در مراسم افتتاح بخش های جدید بیمارستان لقمان حکیم افزود: در تهران شیب بستری مبتلایان کرونا خیلی ملایم کم می شود، دلیل آن هم این است که بیماران در تهران معمولا بد حال تر هستند، ضمن اینکه بسیاری از بیماران در تهران ماهیت ارجاعی از شهرهای دیگر دارند و با حال وخیم به تهران آورده می شوند.

وی ادامه داد: در خیز چهارم عمدتا بیماران با حال عمومی بدتر بستری شدند، بنابراین انتظار این است که در تهران با تاخیر 10 تا 14 روز نسبت به کل کشور شاهد روند کاهشی کرونا باشیم.

فرمانده ستاد مدیریت کرونای استان تهران گفت: هم اکنون بر اساس آخرین آمار هفت هزار و 350 بیمار بستری کرونا در بیمارستانهای استان تهران داریم.

از این تعداد حدود هزار و 980 بیمار در بخش های مراقبت ویژه بستری هستند و در 24 ساعت گذشته نیز هزار و 50 بیمار جدید کرونا در بیمارستانهای استان تهران بستری شدند و 280 نفر از این بیماران بلافاضله در بخش مراقبت ویژه بستری شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدور هر گونه مجوز خروج از استان تهران متوقف شد

صدور هر گونه مجوز خروج از استان تهران متوقف شد