مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 اردیبهشت 1400 ساعت 05:002021-05-12بين الملل

گریفیث رییس امور بشردوستانه سازمان ملل می شود


سازمان ملل متحد قصد دارد امروز (چهارشنبه) انتصاب مارتین گریفیث، نماینده ویژه سازمان ملل در یمن، به عنوان رییس امور بشردوستانه این سازمان را اعلام کند.

- سازمان ملل متحد قصد دارد امروز (چهارشنبه) انتصاب مارتین گریفیث، نماینده ویژه سازمان ملل در یمن، به عنوان رییس امور بشردوستانه این سازمان را اعلام کند.

با این اقدام، ضمن تقویت یک انحصار قدرت بزرگ بر مهمترین مشاغل پرنفوذ این نهاد، یک میانجیگر و کارشناس مسائل امدادی در راس آژانس برتر امدادی سازمان ملل قرار می گیرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از پایگاه فارن پالسی، گریفیث 69 ساله پنجمین تبعه متوالی انگلیس خواهد بود که به عنوان معاون دبیرکل سازمان ملل در دفتر هماهنگی امور بشردوستانه از 2007 مشغول به کار می شود.

این یکی از پنج شغل در حد کابینه درون سازمان ملل است که به طور سنتی به دست اتباعی از پنج عضو دائم شورای امنیت می رسد.

چین، فرانسه، انگلیس، روسیه و ایالات متحده بر مشاغل ارشد سازمان ملل که بر توسعه اقتصادی، صلحبانی، مبارزه با تروریسم و امور سیاسی نظارت می کنند، سلطه دارند.

در جریان انتخاب گریفیث که همچنین عنوان هماهنگ کننده امداد اضطراری سازمان ملل را به خود اختصاص می دهد، دبیرکل سازمان ملل متحد از کاندیدای رسمی انگلیس -نیک دایر، نماینده ویژه انگلیس در پیشگیری از قحطی و ام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گریفیث رییس امور بشردوستانه سازمان ملل می شود

گریفیث رییس امور بشردوستانه سازمان ملل می شود