مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 اردیبهشت 1400 ساعت 11:352021-05-11بين الملل

درخواست از سازمان ملل برای تحقیق درباره سیاه پوست کشی پلیس آمریکا


بستگان 165 قربانی پلیس آمریکا با حمایت 250 گروه از سراسر جهان در نامه ای به کمیسر حقوق بشر سازمان ملل خواستار تحقیق مستقل این نهاد درباره قتل سیاه پوستان به دست پلیس شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، خانواده های 165 قربانی وحشیگری پلیس آمریکا از سازمان ملل خواستند تحقیق مستقلی را درباره کشتار مردان و زنان سیاه پوست به دست پلیس آمریکا انجام دهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازروزنامه انگلیسی گاردین ، خانواده های قربانیان با حمایت بیش از 250 گروه جامعه مدنی از سراسر جهان از جمله اتحادیه آزادی های مدنی آمریکا (ACLU) امیدوارند بتوانند سازمان ملل را در تلاش ها برای مهار خشونت پلیس علیه جوامع آفریقایی آمریکایی شرکت دهند.

این درخواست در پی اعتراضات سراسری و بین المللی بعد از قتل جورج فلوید شهروند سیاه پوست آمریکایی توسط یک مامور پلیس سفید پوست در شهر مینیاپولیس مطرح شده است.

در نامه ای که روز دوشنبه برای میشل باشله کمیسر عالی حقوق بشر سازمان ملل ارسال شد، خانواده ها خواستار تحقیقات مستقل درباره قتل ها و همچنین برخوردهای خشن ماموران اجرای قانون به اعتراضات ضد خشونت و نژاد پرستی پلیس در ایالات متحده شدند.

بستگان قربانیانِ برخی از جنجالی ترین موارد این قتل ها در میان خانواده هایی دیده می شوند که خواستار مشارکت سازمان ملل شده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست از سازمان ملل برای تحقیق درباره سیاه پوست کشی پلیس آمریکا

درخواست از سازمان ملل برای تحقیق درباره سیاه پوست کشی پلیس آمریکا