مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 اردیبهشت 1400 ساعت 10:252021-05-11سياسي

نامه پورابراهیمی به دژپسند درباره انتخابات مجامع استانی سهام عدالت


رییس کمیسیون اقتصادی مجلس در نامه ای به وزیر اقتصاد خواستار انجام اقدامات لازم برای رفع مغایرت ها و ابهامات انتخابات مجامع شرکت های استانی سهام عدالت شد.

- رییس کمیسیون اقتصادی مجلس در نامه ای به وزیر اقتصاد خواستار انجام اقدامات لازم برای رفع مغایرت ها و ابهامات انتخابات مجامع شرکت های استانی سهام عدالت شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، متن نامه محمدرضا پورابراهیمی به دژپسند به شرح زیر است: باسمه تعالی جناب آقای دکتر دژپسند وزیر محترم امور اقتصادی و دارایی با سلام، احتراماً با عنایت به جلسات مشترک برگزار شده و مذاکرات صورت گرفته در خصوص ابهامات و مغایرت های برگزاری انتخابات مجامع شرکت های استانی سهام عدالت، این موارد به شرح زیر حضورتان ارسال می‏ گردد.

با عنایت به اهمیت موضوع امید است، دستور فرمایید هرچه سریعتر اقدامات لازم جهت رفع مغایرت ها و ابهامات مطروحه انجام و گزارش مربوطه به کمیسیون اقتصادی ارائه گردد.

1- چگونگی احراز مشارکت واقعی مردم در مدیریت و مالکیت این شرکت ها با توجه به عدم امکان مشارکت حدود 40% درصد سهامداران فاقد ثبت نام در سامانه سجام و به حد نصاب نرسیدن مجامع نوبت اول و سابقه برگزاری نوبت دوم برخی از مجامع در گذشته با حضور کمتر از 1 % سهامداران 2- عدم تصویب اساسنامه جدید این شرکت ها در مجامع قانونی و لزوم تقد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نامه پورابراهیمی به دژپسند درباره انتخابات مجامع استانی سهام عدالت

نامه پورابراهیمی به دژپسند درباره انتخابات مجامع استانی سهام عدالت