مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 اردیبهشت 1400 ساعت 06:252021-05-11سياسي

نماینده رفسنجان در مجلس بر عدم ادغام دانشگاه حضرت نرجس تاکید کرد


نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی گفت: تمام تلاش خودمان را برای استانداردسازی دانشگاه نرجس به کار خواهیم برد تا این دانشگاه استقلال خود را حفظ کند.

- ایسنا/کرمان نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی گفت: تمام تلاش خودمان را برای استانداردسازی دانشگاه نرجس به کار خواهیم برد تا این دانشگاه استقلال خود را حفظ کند.

حجت الاسلام حسین جلالی با اشاره به جلسه روز گذشته خود با معاون پژوهشی وزارت علوم درخصوص وضعیت دانشگاه های رفسنجان و انار اظهار کرد: با توجه به اینکه دانشگاه حضرت نرجس (سلام الله علیها) تنها دانشگاه دخترانه در جنوبشرق کشور است و 400 دانشجو از سراسر کشور در این دانشگاه تحصیل می کنند، تصمیم اخیر وزات علوم موجب نگرانی هایی درخصوص حذف این دانشگاه و ادغام آن با دانشگاه ولیعصر(عج) شده است.

وی ادامه داد: اگرچه به اذعان وزارت علوم دانشگاه نرجس استاندارد لازم برای استقلال را ندارد و در مکان استیجاری است، از طرفی دانشگاه ولیعصر(عج) هم بنا به اذعان دکتر رحیمی دارای رتبه خوبی نیست، چگونه قرار است یک دانشگاه دیگر را از لحاظ هیئت علمی، کادر و .

تقویت کند؟ جلالی با اشاره به اینکه طبق سخنان معاون وزیر علوم به هیچ عنوان موضوع ادغام دانشگاه نرجس با دانشگاه ولیعصر(عج) مطرح نیست و الحاق با حفظ هویت اختصاص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماینده رفسنجان در مجلس بر عدم ادغام دانشگاه حضرت نرجس تاکید کرد

نماینده رفسنجان در مجلس بر عدم ادغام دانشگاه حضرت نرجس تاکید کرد