مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 اردیبهشت 1400 ساعت 06:052021-05-11سياسي

سید عبدالله بلادی؛ سمبل ظلم ستیزی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، در برنامه شب گذشته ضیافت شبکه قرآن و معارف سیما، حجت الاسلام حسینی، محقق و پژوهشگر به بررسی ابعاد شخصیتی و فعالیت های فرهنگی، - مهمان برنامه ضیافت گفت: یکی از ویژگی های برجسته و اصلی سید عبدالله بلادی ظلم ستیزی بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو ، در برنامه شب گذشته ضیافت شبکه قرآن و معارف سیما، حجت الاسلام حسینی، محقق و پژوهشگر به بررسی ابعاد شخصیتی و فعالیت های فرهنگی، اجتماعی و سیاسی آیت الله سید عبدالله بلادی پرداخت.

حجت الاسلام حسینی که 15 تالیف در زمینه های مختلف داشته است، با اشاره به جایگاه تاریخی بوشهر، بیان کرد: این استان از نظر تاریخی یکی از قدیمی ترین مناطق ایران است و شهر بوشهر در دوره ایلامیان به نام لیان شناخته می شده است.

وی با اشاره به جایگاه دانشمندان و روحانیت در بوشهر، اظهار کرد: در بندر سیراف عالمی به نام ابو سعید سیرافی زندگی می کرد که 50 سال قاضی القضات بغداد و استاد نحو سید رضی بود؛ وی شرحی بر الکتاب سیبویه دارد.

حسینی با بیان اینکه خیلی از علوم اسلامی مدیون ایرانیان است، عنوان کرد: هر 6 مولف کتاب صحاح سته ایرانی هستند، در مجموع 10 کتاب معتبر ویژه مسلمانان داریم که مولفان تمام این کتب، ایرانی هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سید عبدالله بلادی؛ سمبل ظلم ستیزی

سید عبدالله بلادی؛ سمبل ظلم ستیزی