مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 اردیبهشت 1400 ساعت 05:552021-05-11ورزشي

روایت «نیلوفر علیپور» ملی پوش تیروکمان از دلایل حذفش از تیم ملی


یک عضو ملی پوش تیروکمان بانوان ایران گفت: فرآیند انتخاب اعضای تیم ملی تیروکمان بانوان برای حضور در مسابقات سوییس و فرانسه کاملا ابهام دارد و رد پای اسپانسر تیم ملی در این انتخاب ها دیده می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از البرز، تیراندازی با کمان ایران در سال های گذشته روند رو به رشدی را طی کرده است و چشم ورزش ایران به استعداد های جوان این رشته دوخته شده است.

یکی از جوانان آینده دار این رشته نیلوفر عیلپور است.

کماندار کرجی که نفر شماره 106 رنکینگ جهانی است در سال 94 و زمانی که 15 ساله بود به عضویت تیم ملی نوجوانان در آمد و سپس از سال 95 به تیم ملی بزرگسالان راه یافت در حالی که فقط 16 سال سن داشت.

از سال 2015 که نیلوفر علیپور در مسابقات آسیایی آزاد جوانان در هنگ کنگ و کاپ جهانی داخل سالن نوجوانان در تایلند به ترتیب مدالهای برنز و نقره کسب کرد، مسیر زندگی ورزشی او مسیری رو به پیشرفت بوده است.

او در مسابقات قهرمانی آسیا در سال 2019 در تایلند با رکورد 325 و 327 و مجموع 652 رکورد جوانان را از آن خود کرد و در همان سال در مسابقات جوانان جهان در اسپانیا نهم شد که بهترین عملکرد ریکرو ایران در تاریخ این مسابقات بوده است.

حضور در ده ها مسابقه برون مرزی و کشوری موجب شده کارشناسان ورزش تیروکمان وی را از امیدهای اصلی ایران در این رشته بدانند و برای کسب سه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روایت «نیلوفر علیپور» ملی پوش تیروکمان از دلایل حذفش از تیم ملی

روایت «نیلوفر علیپور» ملی پوش تیروکمان از دلایل حذفش از تیم ملی