مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 اردیبهشت 1400 ساعت 04:152021-05-11اجتماعي

مددجویان می توانند یک بار انشعاب رایگان بگیرند


مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام از واگذاری 2 هزارو 218 مورد اشتراک رایگان گاز به مد جویان تحت پوشش کمیته امداد، بهزیستی، خانواده های معظم شهدا، - ایسنا/ایلام مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام از واگذاری 2 هزارو 218 مورد اشتراک رایگان گاز به مد جویان تحت پوشش کمیته امداد، بهزیستی، خانواده های معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران در نقاط مختلف شهری و روستایی این استان در سال گذشته خبر داد.

عباس شمس اللهی در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: در سال گذشته تعداد 360 خانوار تحت پوشش بهزیستی1543 خانوار تحت پوشش کمیته امداد و 315 خانواده معظم شهدا، جانبازان و ایثار گران از اشتراک رایگان گاز در سطح استان ایلام بهره مند شده اند.

وی با بیان اینکه برای این تعداد خانوار بیش از 5 میلیارد ریال از محل منابع داخلی شرکت گاز استان ایلام هزینه شده است، گفت: این شرکت در راستای انجام وظایف قانونی و مسئولیت های اجتماعی و کمک به رفع محرومیت های استان و طبق قانون بودجه کشور، این مهم را در دستور کار خود قرار داده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام با اشاره به اینکه اقدامات و فعالیت های این مجموعه در راستای توسعه متوازن نعمت گاز در جامعه به ویژه افراد کمتر برخوردار است، تاکید کرد: مددجویان نهادهای حمایتی که تاکنون از امتیاز و انشعاب گاز بهره مند نشده اند، می توانند با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مددجویان می توانند یک بار انشعاب رایگان بگیرند

مددجویان می توانند یک بار انشعاب رایگان بگیرند