مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 اردیبهشت 1400 ساعت 15:502021-05-10سياسي

«ساترا» مسئول نظارت بر فعالیت های انتخاباتی در فضای مجازی شد


هدف ما برگزاری انتخابات سالم است و نظارت باید به گونه ای باشد که راه را بر هرگونه تخلف ببندد.

دوری از عملیات روانی در فضای گسترده مجازی که «ساترا» برای اولین بار تنظیم گری در حوزه انتخابات در این فضا را تجربه می کند، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ نظارت "ساترا" بر چگونگی فعالیت های انتخاباتی یکی از مصوبات ششمین جلسه کمیسیون تنظیم مقررات رسانه های صوت و تصویر فراگیر در فضای مجازی بود.

این نشست با حضور عبدالعلی علی عسکری، رییس رسانه ملی، صادق امامیان، رییس سازمان تنظیم مقررات رسانه های صوت و تصویر فراگیر در فضای مجازی، سید احسان قاضی زاده هاشمی، نماینده مجلس شورای اسلامی و عضو شورای نظارت بر صداوسیما و نماینده دادستان کل کشور برگزار شد.

در این جلسه، پیش نویس مقررات تدوین شده درباره اهداف و دستورالعمل فعالیت های انتخاباتی، مقابله با اخبار جعلی و محتوای آسیب رسان، قلمرو تبلیغات انتخاباتی، اصول عمومی، الزامات رسانه های کاربر محور و الزامات محتوایی فعالیت های رسانه ای در حوزه انتخابات تبیین و تشریح شد.

علی عسکری، رییس رسانه ملی با اشاره به اهمیت حضور و فعالیت ساترا برای نظارت بر عرصه انتخابات در فضای مجازی گفت: هدف ما برگزاری انتخابات سالم است و نظارت باید به گونه ای باشد که راه را بر هرگونه تخلف ببندد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«ساترا» مسئول نظارت بر فعالیت های انتخاباتی در فضای مجازی شد

«ساترا» مسئول نظارت بر فعالیت های انتخاباتی در فضای مجازی شد