مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 اردیبهشت 1400 ساعت 15:352021-05-10سياسي

تولیت آستان قدس: گرفتاری های امت اسلام نتیجه فراموشی آموزه های قرآنی است


متأسفانه بسیاری از آیات و آموزه های قرآن در میان مسلمانان فراموش شده و بسیاری از مشکلات امت اسلامی نیز به واسطه همین غفلت از آموزه های قرآنی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد به نقل از آستان نیوز، حجت الاسلام والمسلمین احمد مروی در دیدار شیخ علاءالدین زعتری معاون مفتی اعظم سوریه که در تالار ولایت حرم مطهر رضوی انجام شد، بابیان اینکه سالانه زائران اهل سنت بسیاری به حریم قدسی رضوی جهت زیارت مشرف می شوند، اظهار کرد: علمای بزرگ اهل سنت همواره در طول تاریخ نسبت به اهل بیت پیامبر(ص) احترامی عمیق قائل بودند و برای کسب حاجات خود به زیارت مرقد شریف حضرات معصومین(ع) ازجمله حضرت رضا(ع) مشرف می شدند.

تولیت آستان قدس رضوی با تأکید بر اینکه ما خود را ملتزم به آیه شریفه قل لا اسئلکم علیه اجرا الّا المودّه فی القربی می دانیم، ابراز کرد: محبت نسبت به اهل بیت(ع) تنها به شیعیان اختصاص ندارد، بلکه اهل سنت نیز به حضرات معصومین(ع) ارادت دارند و در کتب تفسیری علمای بزرگ اهل سنت تعابیر فراوانی از محبت نسبت به ائمه اطهار(ع) وجود دارد.

وی با اشاره به توطئه ها و دسیسه های استکبار برای ایجاد اختلاف و تفرقه میان مسلمانان، اظهار کرد: استکبار، دوستی و ارتباط میان فرق اسلامی را برنمی تابد زیرا می داند اگر مسلمانان متحد شوند قدرتی را ایجاد خواهند کرد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولیت آستان قدس: گرفتاری های امت اسلام نتیجه فراموشی آموزه های قرآنی است

تولیت آستان قدس: گرفتاری های امت اسلام نتیجه فراموشی آموزه های قرآنی است