مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 اردیبهشت 1400 ساعت 11:552021-05-10سياسي

رعایت 75 درصدی دستورالعمل های بهداشتی توسط کاشانی ها


تمامی آرامستان های سطح شهرستان کاشان در دو روز 5شنبه و جمعه این هفته با همکاری شهرداری ها و بخشداری های سطح شهرستان و با پشتیبانی نیروی انتظامی تعطیل شود.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کاشان، علی اکبر مرتضایی ظهر امروز در جلسه ستاد پیشگیری و مدیریت بیماری کرونای شهرستان کاشان که برگزار شد، اظهار کرد: حدود 75 درصد مردم منطقه کاشان دستورالعمل های بهداشتی را رعایت می کنند که با توجه به وضعیت قرمز کرونایی موجود در منطقه کاشان این مقدار سطح رعایت باید افزایش یابد.

فرماندار کاشان با بیان اینکه لازم است از تمام ظرفیت های مردمی برای مبارزه با کرونا استفاده کرد، ابراز داشت: برای جلوگیری از شیوع بیشتر ویروس کرونا باید تصمیمات اتخاذ شده برای مبارزه با این ویروس به صورت محلی و بومی اتخاذ شود.

وی با اشاره به در پیش بودن عید سعید فطر و تجمع همشهریان کاشانی در آرامستان های سطح شهرستان کاشان تصریح کرد: با توجه به پیشنهاد دانشگاه علوم پزشکی و به منظور جلوگیری از ایجاد هرگونه تجمع در آرامستان ها و در راستای اجرای پروتکل های بهداشتی در وضعیت قرمز کرونایی مصوب شد تمامی آرامستان های سطح شهرستان کاشان در دو روز 5شنبه و جمعه این هفته با همکاری شهرداری ها و بخشداری های سطح شهرستان و با پشتیبانی نیروی انتظامی تعطیل شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رعایت 75 درصدی دستورالعمل های بهداشتی توسط کاشانی ها

رعایت 75 درصدی دستورالعمل های بهداشتی توسط کاشانی ها