مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 اردیبهشت 1400 ساعت 10:202021-05-10حوادث

دستگیری سارقان موبایل قاپ با چهار فقره سرقت در کهگیلویه


فرمانده انتظامی شهرستان کهگیلویه از دستگیری 3 سارق موبایل قاپ با 4 فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

  - ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد فرمانده انتظامی شهرستان کهگیلویه از دستگیری 3 سارق موبایل قاپ با 4 فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

  سرهنگ جهان دیماز اظهار کرد: در پی وقوع چند فقره موبایل قاپی در شهرستان کهگیلویه موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران کلانتری 11 و پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

ـ وی بیان کرد: ماموران با انجام یکسری اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی 3 سارق حرفه ای موبایل قاپ را در شهرستان کهگیلویه شناسایی کردند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه مأموران پس از هماهنگی قضایی و در عملیات غافلگیرانه سارقان را در مخفیگاهش دستگیر کردند گفت: متهمان در بازجویی های تخصصی پلیس به چهار فقره موبایل قاپی در شهرستان کهگیلویه اعتراف که پس از شناسایی افراد مالباخته گوشی های آنها به مالکان تحویل داده شد.

دیماز با بیان اینکه اغلب این سرقت ها به دلیل بی احتیاطی مالکان صورت می پذیرد از شهروندان خواست با رعایت نکات ایمنی در حفظ و نگهداری اموال خود دست سارقان را در رسیدن به اهداف شوم خود کوتاه کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، در همین راستا یک دستگاه خودروی پژو پارس سفید رنگ توقیف و به پارچه منتقل و متهمان پس از تش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری سارقان موبایل قاپ با چهار فقره سرقت در کهگیلویه

دستگیری سارقان موبایل قاپ با چهار فقره سرقت در کهگیلویه