مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 اردیبهشت 1400 ساعت 08:102021-05-10حوادث

با خرید واکسن و داروی کرونا در تور کلاه بردان نیفتید


هرگونه تبلیغ و فروش واکسن و داروی مربوط به ویروس کرونا در فضای مجازی کذب بوده و صرفاً ترفندی برای سودجویی و کلاه برداری از شهروندان است.

- ایسنا/زنجان رییس پلیس فتای استان زنجان گفت: هرگونه تبلیغ و فروش واکسن و داروی مربوط به ویروس کرونا در فضای مجازی کذب بوده و صرفاً ترفندی برای سودجویی و کلاه برداری از شهروندان است.

سرهنگ محمدعلی آدینه لو در گفت وگو با ایسنا، در رابطه با کلاه برداری با ترفند فروش واکسن کرونا، اظهار کرد: در پی انتشار اخبار تهیه و ترزیق واکسن کرونا به شهروندان، شاهد تبلیغات گسترده با مضمون عرضه و فروش واکسن در فضای مجازی به خصوص شبکه های اجتماعی هستیم.

وی در رابطه با روش های کلاه برداری مجازی از طریق فروش واکسن کرونا، افزود: مجرمان سایبری با شیوه و شگردهای مختلف فروش واکسن کرونا، افراد را به درگاه های جعلی بانکی (فیشنیگ) هدایت کرده و با ورود خریدار به درگاه جعلی بانکی، اطلاعات کارت بانکی آن ها سرقت می شود.

این مسئول تصریح کرد: درگاه های جعلی طوری طراحی شده که با ورود اطلاعات حساب بانکی توسط کاربر، پیغام خطا در انجام تراکنش برای مخاطب ارسال و مجرمان با استفاده از اطلاعات سرقتی، در فرصت مناسب اقدام به برداشت غیرمجاز از حساب بانکی افراد می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با خرید واکسن و داروی کرونا در تور کلاه بردان نیفتید

با خرید واکسن و داروی کرونا در تور کلاه بردان نیفتید