مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 اردیبهشت 1400 ساعت 05:402021-05-10اقتصادي

درخواست 2 میلیارد تومان اعتبار برای ساخت مجموعه ورزشی«هلیلان»


مدیر اداره ورزش و جوانان شهرستان هلیلان گفت: میزان اعتبار پیشنهادی برای احداث زمین چمن و سالن ورزشی در روستای مهدیه 2 میلیارد تومان بوده که بایستی در کمیته برنامه ریزی شهرستان تخصیص داده شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ایلام، پیرو انتشار گزارشی در خبرگزاری فارس با عنوان(بی توجهی به زمین اهدایی مردم برای ساخت مجموعه ورزشی/ دولت زیر لفظی می خواهد! ) علی نجات ترحمی گفت: امروز طی نامه ای به فرماندار شهرستان هلیلان خواستار تامین اعتبار به منظور احداث مجموعه ورزشی و چمن روستای مهدیه شدیم.

  وی افرود: تامین اعتبار از محل اعتبارات عمرانی اختصاص داده می شود.

  مدیر اداره ورزش و جوانان شهرستان هلیلان گفت: میزان اعتبار پیشنهادی برای احداث زمین چمن و سالن ورزشی 2 میلیارد تومان بوده که بایستی در کمیته برنامه ریزی شهرستان تخصیص داده شود.

  وی ادامه داد: اداره کل ورزش و جوانان درصدد توسعه سرانه فضای ورزشی در روستاهای سطح شهرستان است؛با این اوصاف اداره ورزش و جوانان با همت مدیرکل ورزش وجوانان و رییس هیات بازی های بومی و محلی استان ایلام درمرکز 8 روستا و ایجاد خانه ورزش روستایی برای سرگرمی و اوقات فراغت جوانان اقدام کرده که درصورت در اختیار گذاشتن فضای مناسب و استاندارد جهت تجهیز خانه ورزش روستایی در روستای مهدیه این اداره اقدام خواهد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست 2 میلیارد تومان اعتبار برای ساخت مجموعه ورزشی«هلیلان»

درخواست 2 میلیارد تومان اعتبار برای ساخت مجموعه ورزشی«هلیلان»