مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 اردیبهشت 1400 ساعت 14:552021-05-09حوادث

دستگیری 4 سارق با 20 فقره انواع سرقت در خاش


فرمانده انتظامی شهرستان خاش سیستان وبلوچستان از دستگیری 4 سارق حرفه ای و اعتراف آن ها به 20 فقره انواع سرقت در آن شهرستان خبر داد.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان فرمانده انتظامی شهرستان خاش سیستان وبلوچستان از دستگیری 4 سارق حرفه ای و اعتراف آن ها به 20 فقره انواع سرقت در آن شهرستان خبر داد.

سرهنگ ابراهیم کوچکزایی در گفت وگو با ایسنا اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت منزل خودرو و اماکن دولتی در سطح شهرستان خاش، مراتب شناسایی و دستگیری عاملان این سرقت ها به صورت ویژه در دستور کار پلیس شهرستان خاش قرار گرفت.

وی افزود: تلاش پلیس برای دستگیری سارقان ادامه داشت تا اینکه ماموران کلانتری 11 با انجام تحقیقات میدانی ومراقبت سارقان سابقه دار و گشت زنی های هدفمند در محل های وقوع سرقت، اعضای باند 4 نفره سرقت را شناسایی و پس از هاهمنگی قضایی در چند عملیات ضربتی و غافلگیرانه آن ها را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان خاش تصریح کرد: در بازرسی از مخفیگاه های سارقان یک دستگاه خودروی سواری مسروقه و مقادیری اموال مسروقه دیگر به ارزش 600 میلیون ریال کشف شد.

سرهنگ کوچکزایی ادامه داد: متهمان در تحقیقات تخصصی به عمل آمده به 20 فقره سرقت از جمله سرقت منزل، سرقت خودرو، سرقت لوازم منزل، سرقت کابل، و سرقت از اماکن دولتی اعتراف کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری 4 سارق با 20 فقره انواع سرقت در خاش

دستگیری 4 سارق با 20 فقره انواع سرقت در خاش