مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 اردیبهشت 1400 ساعت 09:452021-05-09سياسي

اقدامات نیم بند رایزنان اقتصادی ایران هم تعطیل شده است


متأسفانه رایزنان اقتصادی ایران در کشورهای دیگر نه تنها فعال نشدند، بلکه همان اقدامات نیم بندی که در گذشته وجود داشت هم تعطیل شد.

- علی اکبر علی زاده برمی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در دامغان اظهار کرد: پس از انتشار فایل صوتی آقای ظریف که در آن رسماً اعلام می کند بخشی از سیاست های جمهوری اسلامی ایران را قبول نداشته است، موضوع در دستور کار مجلس قرار گرفت.

او گفت: این امر متأسفانه نوعی رفتار ناپسند توسط یک مسؤول است که در مسؤولیتی قرار بگیرد و سیاست هایش را قبول نداشته باشد؛ بدتر اینجاست که قرار است آنها را اجرا هم بکند.

نماینده مردم دامغان در مجلس اظهار کرد: اقدامات قبلی ظریف که رسماً اعلام کرد بعضی از خطوط قرمز نظام را در مذاکرات برجام زیر پا گذاشتیم و نتیجه آن نگرش این شد که متأسفانه برجامی که خسارت محض بود، به جمهوری اسلامی ایران تحمیل شد را هم هنوز از یاد نبرده ایم.

علی زاده برمی بیان کرد: آژانس بین المللی انرژی اتمی 17 بار اعلام کرد که ایران به تعهدات خود عمل می کند؛ در حالتی که سه کشور اروپایی و آمریکا هیچ کدام به تعهدات خود عمل نکرده اند؛ عملکرد ظریف این بود که تمام قدرت هسته ای ایران را گرفت و دست برتر را به غربی ها داد و برای ما ارمغانی جز خسارت محض به همراه نیاورد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اقدامات نیم بند رایزنان اقتصادی ایران هم تعطیل شده است

اقدامات نیم بند رایزنان اقتصادی ایران هم تعطیل شده است