مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 اردیبهشت 1400 ساعت 07:502021-05-09اقتصادي

هفت تپه کجا می رود؟


شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت تپه که نام آن با اعتراضات کارگری و مشکلات مدیریتی، گره خورده است، پس از سال ها واگذاری به بخش خصوصی که در مقاطعی نیز شائبه دار خوانده می شد، - ایسنا/خوزستان شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت تپه که نام آن با اعتراضات کارگری و مشکلات مدیریتی، گره خورده است، پس از سال ها واگذاری به بخش خصوصی که در مقاطعی نیز شائبه دار خوانده می شد، سرانجام بنا به اعلام دیوان محاسبات کشور به دولت بازگشت.

اینکه در طول این سال ها، کارخانه و کارگران با مشکلات فراوانی از عدم پرداخت حقوق تا عدم تولید و فعالیت دست و پنجه نرم کردند، بر کسی پوشیده نیست اما حال که این کارخانه از بخش خصوصی خارج شده و مجددا به بیت المال بازگشته است، باید دید برنامه دولت برای سرپا نگه داشتن آن چه خواهد بود؟ محمد کعب عمیر نماینده شوش در مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به رای ابطال واگذاری شرکت نیشکر هفت تپه به بخش خصوصی و بازگشت آن به دولت اظهار کرد: سال 96 شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت تپه با شائبه و ابهامات بسیار زیادی به بخش خصوصی واگذار شد.

این واگذاری، یک پاشه آشیل بود و مشکلات بسیاری به وجود آورد.

وی افزود: نمایندگان در مجلس یازدهم بر اساس خواسته مردم شوش و کارگران نیشکر هفت تپه، به این واگذاری ورود کردند و مساله را در کمیسیون اصل 90 پیگیری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هفت تپه کجا می رود؟

هفت تپه کجا می رود؟