مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 اردیبهشت 1400 ساعت 06:502021-05-09سياسي

آغاز مسابقات مجازی قرآن، عترت و نماز دانش آموزی مازندران


رییس اداره امور قرآنی، عترت و نماز آموزش و پرورش مازندران از آغاز مرحله استانی سی و نهمین دوره مسابقه مجازی دانش آموزی قرآن، عترت و نماز در استان از امروز 19 اردیبهشت ماه خبر داد.

- محمود تنها در گفت وگو با ایسنا با اشاره به اینکه مرحله استانی سی و نهمین دوره مسابقه مجازی دانش آموزی قرآن، عترت و نماز با مشارکت 4 هزار دانش آموز آغاز شد، اظهار کرد: این بزرگترین رویداد قرآنی در استان است که در دو بخش آوایی و پژوهشی به میزبانی دارالقرآن امام خمینی(ره) ناحیه یک ساری و صاحب الزمان محمودآباد برگزار می شود.

وی با بیان اینکه این مسابقه در بستر برنامه شاد و در 14 رشته برگزار می شود، تصریح کرد: بخش آوایی این دوره از مسابقه شامل قرائت، تحقیق و ترتیل، حفظ کل، حفظ اجزای 5، 10، 20 و حفظ عمومی قرآن و مداحی و اذان ویژه آقایان است.

رییس اداره امور قرآنی، عترت و نماز آموزش و پرورش مازندران، تصریح کرد: در بخش پژوهشی نیز دانش آموزان در رشته های تفسیر قرآن، نهج البلاغه، صحیفه سجادیه و نوشتن انشاء درباره نماز و احکام نماز با هم به رقابت می پردازند.

تنها گفت: نفرهای برتر این مسابقه به مرحله کشوری راه پیدا می کنند که احتمال می رود در اواخر تیرماه یا اوایل مردادماه سال آینده برگزار شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز مسابقات مجازی قرآن، عترت و نماز دانش آموزی مازندران

آغاز مسابقات مجازی قرآن، عترت و نماز دانش آموزی مازندران