مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 اردیبهشت 1400 ساعت 06:002021-05-09ورزشي

کنگره شهدای همدان فرصت روایت ایثارگری هاست


نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس با بیان اینکه برگزاری کنگره شهدای همدان فرصت روایت ایثارگری هاست گفت: باید از تمام ظرفیت ها برای برگزاری این کنگره در سال 1402 بهره ببریم تا رویدادی شاخص در کشور برگزار شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، حمیدرضا حاج بابایی پیش از ظهر امروز در جلسه بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان با عنوان برگزاری کنگره 8 هزار شهید استان در سال 1402 اظهار کرد: شهدا و خانواده های شهدای شاخصی در استان همدان وجود دارد که می توانند ظرفیتی برای کنگره 1402 باشند.

وی با بیان اینکه عملیات های شاخصی از جمله عملیات رمضان که در جریان جنگ تحمیلی انجام شده که از افتخارات استان همدان است و باید به نسل جوان معرفی شود گفت: کنگره 1402، بهانه ای برای معرفی ارزش های دفاع مقدس توسط رزمندگان و جانبازان و شهدای گرانقدر به نسل آینده خواهد بود.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی گفت: از برگزاری کنگره استانی 8 هزار شهید همدان در سال 1402 استقبال می کنیم زیرا این مهم فرصت خوبی برای معرفی دستاوردها و ایثارگری استان در جنگ تحمیلی است.

وی با بیان اینکه باید در این کنگره از تمام ظرفیت ها و امکانات استان استفاده کنیم تا در سطح کشوری شاخص باشد افزود: عملیات رمضان، بمب گذاری ورزشگاه قدس توسط دشمن و سفر سردار سلیمان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کنگره شهدای همدان فرصت روایت ایثارگری هاست

کنگره شهدای همدان فرصت روایت ایثارگری هاست