مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 اردیبهشت 1400 ساعت 05:002021-05-09اجتماعي

جزییات خسارت سیلاب در بادرود و نایین/ نجات 22 نفر از سیلاب


مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: بر اثر بارش های رگباری شب گذشته و سیلابی شدن رودخانه 22 نفر از سرنشینان خودروهای عبوری مواجه با سیل بردگی شدند.

- منصور شیشه فروش امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: جاری شدن سیلاب در اثر بارش های رگباری در مسیر جاده معادن واقع در 25 کیلومتری شرق بادرود و سیلابی شدن مسیل ها و آبراهه های منطقه در عصر دیروز سبب آب گرفتگی 2 خودروی سواری حامل کارکنان معدن سنگ آهن و معدن مس و نیز واژگونی 2 دستگاه تریلر در مسیر معدن شد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان با اشاره به اعزام تیم های امدادی و یافتن 5 نفر سرنشینان خودروها گفت: بر اثر بارش های رگباری شب گذشته و سیلابی شدن رودخانه و مسیل های فصلی بخش بادرود شهرستان نطنز و محور جاده ای انارک به چوپانان شهرستان نایین 22 نفر از سرنشینان خودروهای عبوری که مواجه با سیل بردگی شده بودند، توسط 9 تیم امدادی نجات یافته و 10 نفر مجروح این حوادث به مراکز درمانی اعزام شدند که 14 نفر از این افراد کارکنان معادن منطقه بادرود بودند.

وی ادامه داد: بر اثر وزش تندباد شدید شب گذشته نیز در مناطق روستایی و شهرهای فرخی و جندق شهرستان خور و بیابانک به 11 پایه تیر برق، 4 دستگاه پنل خورشیدی خسارت وارد شد و سبب اختلال در تردد در محورهای جاده ای به علت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات خسارت سیلاب در بادرود و نایین/ نجات 22 نفر از سیلاب

جزییات خسارت سیلاب در بادرود و نایین/ نجات 22 نفر از سیلاب