مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 اردیبهشت 1400 ساعت 07:352021-05-08ورزشي

تفاهم نامه همکاری میان فدراسیون ورزش روستایی و پژوهشگاه تربیت بدنی


به منظور توسعه و تحکیم همکاری ها و فعالیت های علمی، آموزشی و تحقیقاتی مشترک و پیشبرد استمرار آن تفاهم نامه ای میان فدراسیون ورزش روستایی و بازی های بومی محلی و پژوهشگاه تربیت بدنی و علوم ورزشی به امضا رسید.

- به منظور توسعه و تحکیم همکاری ها و فعالیت های علمی، آموزشی و تحقیقاتی مشترک و پیشبرد استمرار آن تفاهم نامه ای میان فدراسیون ورزش روستایی و بازی های بومی محلی و پژوهشگاه تربیت بدنی و علوم ورزشی به امضا رسید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از فدراسیون ورزش روستایی و بازی های بومی محلی، در راستای همکاری، تامین و تبادل امکانات و ظرفیت های فناوری، پژوهشی، آموزشی، فرهنگی، اجرایی و مشاوره ای در تمام زمینه های مرتبط با وظایف فدراسیون روستایی و بازی های بومی محلی و پژوهشگاه تربیت بدنی و علوم ورزشی تفاهم نامه ای به امضای طرفین رسید.

ایجاد شرایط لازم به منظور انجام پروژه های مشترک تحقیقاتی بر اساس نیازهای فدراسیون، تلاش مشترک به منظورتأمین نیازهای پژوهشی در حیطه ورزشهای روستایی و بومی محلی، برگزاری همایش، سمینار و کنفرانس های مشترک علمی- پژوهشی و آموزشی، برگزاری کارگاه های آموزشی عمومی و تخصصی مورد نیاز فدراسیون با استفاده از اساتید داخلی و خارجی، برگزاری دوره های آموزشی، علمی و تخصصی کوتاه مدت و بلند مدت مورد نیاز فدراسیون،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تفاهم نامه همکاری میان فدراسیون ورزش روستایی و پژوهشگاه تربیت بدنی

تفاهم نامه همکاری میان فدراسیون ورزش روستایی و پژوهشگاه تربیت بدنی