مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 اردیبهشت 1400 ساعت 05:052021-05-08فرهنگي

10 خرداد آخرین مهلت ارسال آثار به هشتمین جشنواره رسانه های قزوین


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین گفت: آخرین مهلت ارسال آثار به هشتمین جشنواره رسانه های استان قزوین 10 خرداد ماه سال جاری است و این مهلت تمدید نخواهد شد.

- ایسنا/قزوین مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین گفت: آخرین مهلت ارسال آثار به هشتمین جشنواره رسانه های استان قزوین 10 خرداد ماه سال جاری است و این مهلت تمدید نخواهد شد.

محمدحسین اسماعیلی با اشاره به برگزاری هشتمین جشنواره رسانه های استان قزوین تصریح کرد: این جشنواره توسط اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین و باهدف ایجاد رقابت بین خبرنگاران استان در رسانه های مکتوب، نمایندگی های خبرگزاری ها و نشریات سراسری برگزار می شود، در این رویداد معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، خانه مطبوعات و شورای اطلاع رسانی استان، اداره کل را همراهی می کنند.

وی افزود: آخرین مهلت ارسال آثار در قالب های سرمقاله و یادداشت، عکس و گزارش تصویری، گرافیک و صفحه آرایی، تیتر، خبر، مصاحبه، گزارش و تحلیل، کلیپ و ویدئوهای خبری 10 خردادماه است و این مهلت به هیچ عنوان تمدید نخواهد شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین بیان کرد: بر اساس برنامه ریزی های انجام شده پس از ارزیابی آثار توسط هیئت انتخاب و داوری، برگزیدگان بخش های مختلف در تاریخ 19 خردادماه معرفی و تجلیل خواهند ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

10 خرداد آخرین مهلت ارسال آثار به هشتمین جشنواره رسانه های قزوین

10 خرداد آخرین مهلت ارسال آثار به هشتمین جشنواره رسانه های قزوین