مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 اردیبهشت 1400 ساعت 04:302021-05-08فرهنگي

بازداشت هنرمند اردنی به خاطر شرکت در مسابقه «فلسطین تنها نیست»!


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، در مسابقه بین المللی پوستر، کارتون و کاریکاتور فلسطین تنها نیست که فراخوان شرکت در آن مهرماه 99 منتشر شده بود، - بازداشت هنرمند اردنی به خاطر شرکت در مسابقه فلسطین تنها نیست ! آیین پایانی مسابقه بین المللی کارتون، کاریکاتور و پوستر فلسطین تنها نیست ، عصر پنج شنبه 16 اردیبهشت ماه در قالب پخش تلویزیونی از شبکه افق سیما در آستانه روز جهانی قدس با معرفی نفرات برتر برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، در مسابقه بین المللی پوستر، کارتون و کاریکاتور فلسطین تنها نیست که فراخوان شرکت در آن مهرماه 99 منتشر شده بود، 2500 هنرمند از 66 کشور جهان شرکت کرده بودند که بعد از انجام مراحل داوری توسط داوران ایرانی و خارجی، 9 برگزیده نهایی معرفی شده و مورد قدردانی قرار گرفتند.

محمد خزایی، عباس ناصری، سعید صادقی، سیدمسعود شجاعی طباطبایی و مسعود ضیایی زردخشویی داوران ایرانی و لوییس کارلوس فرناندز از برزیل، روسم از مالزی، ایزابلا کوالسکا از لهستان، کریستینا برنازانی از ایتالیا هنرمندان خارجی بودند که داوری این مسابقه را برعهده داشتند.

برنده جایزه ویژه این مسابقه حنین الحمصی از فلسطین شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازداشت هنرمند اردنی به خاطر شرکت در مسابقه «فلسطین تنها نیست»!

بازداشت هنرمند اردنی به خاطر شرکت در مسابقه «فلسطین تنها نیست»!