مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 اردیبهشت 1400 ساعت 16:452021-05-07سياسي

نامه انتقادی دبیر کل حزب جمهوریت به شورای نگهبان


دبیر کل حزب جمهوریت ایران اسلامی در واکنش به ابلاغ مصوبات انتخاباتی جدید شورای نگهبان به وزارت کشور، نامه ای را خطاب به اعضای این شورا نوشت.

- دبیر کل حزب جمهوریت ایران اسلامی در واکنش به ابلاغ مصوبات انتخاباتی جدید شورای نگهبان به وزارت کشور، نامه ای را خطاب به اعضای این شورا نوشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، متن نامه رسول منتجب نیا به شرح زیر است: رییس و اعضای محترم شورای نگهبان قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران – دامت توفیقاتهم با اهدای سلام و آرزوی سلامت، موفقیت و قبولی طاعات و عبادات شما بزرگواران اینجانب که در دوره های اول دوم و سوم مجلس در خانه ملت انجام وظیفه کرده و پس از آن همواره در جریان امور قوه مقننه بوده ام، شب گذشته مطلبی به صورت زیرنویس در سیمای جمهوری اسلامی از قول سخنگوی شورای نگهبان را دیدم، بدنم لرزید و لحظه ای در فکر فرو رفتم که نکند تغییری در ساختار نظام به وجود آمده است و من نمی دانم که شورای نگهبان مستقل از مجلس شورای اسلامی اختیار قانونگذاری دارد؛ آن هم به موجب وظیفه ای که قانون اساسی بر عهده آن شورا نهاده است.

امروز برای آخرین بار به قانون اساسی مراجعه و اصول 62 تا 99 را با دقت مطالعه کردم و به خصوص اصول 91 تا 99 را بررسی کردم و آیین نامه داخلی مجلس مواد 184 تا 187 را مورد مطالعه قرار دادم و بر این اساس با قاطعیت اعلا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نامه انتقادی دبیر کل حزب جمهوریت به شورای نگهبان

نامه انتقادی دبیر کل حزب جمهوریت به شورای نگهبان