مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 اردیبهشت 1400 ساعت 05:452021-05-07سياسي

برخی ساختارهای اداری سد راه فعالیت گروه های جهادی است


دبیر شورای جهادی شهرستان قم با بیان اینکه برخی اوقات ساختارهای اداری مانع از فعالیت گروه های جهادی می شود، گفت: باید بستری ایجاد کنیم تا اقشار مختلف با تخصص های مختلف طعم خدمت را بچشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، احمد علی مهدی پور در میزگرد خبری نقش درمان رفتند و بیماران کرونایی را همراهی کردند، طلاب جهادی وارد آرامستان بهشت معصومه شده و تغسیل و کفن و دفن اموات کرونایی را انجام دادند، انجام خریدهای شخصی مردم، توزیع بسته های معیشتی و ضد عفونی کردن معابر از دیگر فعالیت هایی بود که در آن زمان توسط گروه های جهادی انجام و باعث ایجاد دلگرمی در جامعه شد و اتفاقات بزرگی را رقم زد.

مهدی پور با تاکید بر اینکه اگر امام زمان(عج) ظهور کنند معجره برای تشکیل لشکر ایشان نمی شود، گفت: در زمان ظهور همین نیروهای جهادی جز لشکر امام زمان(عج) خواهند بود و مسئولان بایدبرای جهاد و گروه های جهادی جایگاهی متصور باشند نه اینکه بر سر فعالیت آنها مانع بگذارند.

وی در پایان با تاکید بر اینکه خیلی وقت ها ساختارهای اداری مانع از فعالیت گروه های جهادی می شوند، خاطرنشان کرد: انسان ها نوعاً نوعدوست هستند و همه جای دنیا چنین است؛ ولی در ایران باور دینی این ویژگی فطری انسانی را تقویت می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخی ساختارهای اداری سد راه فعالیت گروه های جهادی است

برخی ساختارهای اداری سد راه فعالیت گروه های جهادی است