مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 اردیبهشت 1400 ساعت 08:252021-05-05سياسي

1130 معلم خراسان شمالی حامی ایتام کمیته امداد


مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی گفت: هزار و 130 نفر از معلمان این استان حامی ایتام و فرزندان محسنین تحت پوشش کمیته امداد هستند.

- ایسنا/خراسان شمالی مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی گفت: هزار و 130 نفر از معلمان این استان حامی ایتام و فرزندان محسنین تحت پوشش کمیته امداد هستند.

مجید الهی راد اظهارکرد: هزار و 130 نفر از حامیان طرح اکرام ایتام و محسنین کمیته امداد در خراسان شمالی دبیر، معلم، استاد دانشگاه و فرهنگی هستند.

وی در ادامه مجموع حامیان معلم فعال در طرح اکرام ایتام این نهاد را هزار و 570 نفر برشمرد و افزود: از این تعداد حامی معلم، هزار و 130 نفر بومی استان خراسان شمالی و باقی مانده از استان های دیگر کشور هستند.

الهی راد اضافه کرد: کمیته امداد خراسان شمالی از شش هزار و 665 یتیم و فرزندان محسنین این استان حمایت می کند که سه هزار و 364 نفر آن هایتیم و باقی مانده نیز فرزندان محسنین هستند.

مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی افزود: حامیان خیراندیش خراسان شمالی سال گذشته 35 میلیارد و 600 میلیون تومان در قالب طرح اکرام و محسنین به ایتام و فرزندان نیازمند تحت حمایت این نهاد کمک کردند.

الهی راد یادآور شد: امید است با اجرای طرح جدید پویش ایران مهربان و هر کارمند یک حامی در استان بتوان از ظرفیت کارکنان دستگاه های اجرایی برای حمایت روزافزون از ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

1130 معلم خراسان شمالی حامی ایتام کمیته امداد

1130 معلم خراسان شمالی حامی ایتام کمیته امداد