مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 اردیبهشت 1400 ساعت 06:202021-05-05سياسي

برنامه ریزی برای برگزاری 30 برنامه برای هفته هلال در زنجان


مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: همزمان با هفته هلال احمر از 18 تا 24 اردیبهشت ماه امسال 30 برنامه در بخش های مختلف با رعایت پروتکل ها بهداشتی در سطح استان اجرا می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، سید قاسم موسوی در جمع خبرنگاران با بیان اینکه در آستانه هفته هلال احمر قرار داریم، اظهارداشت: این هفته را به همه امدادگران و تلاشگران عرصه امداد و نجات، داوطلبان، جوانان و کارکنان زحمتکش جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران بویژه جمعیت هلال احمر استان زنجان تبریگ گفته و از زحمات یک ساله گذشته آنها قدردانی می کنم.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان شعار هفته صلیب سرخ و هلال احمر را یک قرن خدمات داوطلبانه، مقایسه نشدنی بیان کرد و گفت: این هفته از 18 تا 24 انجام دادیم و این طرح هم اکنون نیز در حال اجراست و تجهیز نقاهتگاه در شهرستان های ابهر و زنجان با همکاری فرمانداران راه اندازی و به بیماران کرونایی خدمات ارائه دهیم.

وی ادامه داد: علاوه بر این بیمارانی که در منازل خود در قرنطینه بودند افرادی که نیاز به دستگاه اکسیژن ساز و کپسول داشتند این دستگاه ها را رایگان و به صورت امانی در اختیار آنها قرار دادیم و این خدمت همچنان در سال جاری نیز ادامه دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه ریزی برای برگزاری 30 برنامه برای هفته هلال در زنجان

برنامه ریزی برای برگزاری 30 برنامه برای هفته هلال در زنجان