مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 اردیبهشت 1400 ساعت 05:202021-05-05اجتماعي

فضای آموزشی اشتهارد نیازمند افزایش است


با توجه به رشد جمعیتی این شهرستان باید فضاهای آموزشی هم به نسبت جمعیت افزایش پیدا کند.

- اشتهارد - فرماندار اشتهارد گفت: با توجه به رشد جمعیتی این شهرستان باید فضاهای آموزشی هم به نسبت جمعیت افزایش پیدا کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، فرهاد شیبک صبح چهارشنبه در دیدار با مدیر و کارکنان آموزش و پرورش شهرستان اشتهارد ضمن تبریک روز و هفته معلم شرایط فعلی آموزش را شرایطی ویژه عنوان و اظهار کرد: شور نشاطی که هر روز صبح در شهرها و خیابان ها دیده می شد ناشی از حضور دانش آموزان در مدرسه بود که این شور و نشاط صبحگاهی بیش از یکسال است به دلیل شرایط کرونایی بی رمق شده است.

وی ادامه داد: امیدواریم هرچه سریع تر این نشاط اجتماعی به شهرها بازگردد و شرایط عادی در کشور حکم فرما شود، البته این امر نیازمند همکاری مردم و رعایت تمامی دستورالعمل های بهداشتی است.

فرماندار اشتهارد بیان کرد: در حال حاضر شرایط فضای آموزشی در اشتهارد مطلوب است اما با توجه به رشد جمعیتی نمی توان به همین اندازه اکتفا کرد و نیاز است فضاهای آموزشی هم به نسبت جمعیت افزایش پیدا کند.

وی تصریح کرد: تنوع جمعیت دانش آموزی در اشتهارد هم به نسبت افزایش جمعیت بالا است و این موضوع به وجود شهرک صنعتی این شهرستان بازمی گردد که افراد از شهرها و استان های مختلف به جهت اشتغال در این شهرک به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فضای آموزشی اشتهارد نیازمند افزایش است

فضای آموزشی اشتهارد نیازمند افزایش است