مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 اردیبهشت 1400 ساعت 04:052021-05-05ورزشي

وعده پاداش 100 میلیون تومانی ورزش و جوانان برای مسافران توکیو


مدیرکل ورزش وجوانان خراسان رضوی گفت: هر ورزشکار و مربی که از خراسان رضوی به المپیک و یا پارالمپیک توکیو راه یابد، علاوه بر دریافت پاداش از وزارت ورزش، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد به نقل از پایگاه خبری اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی، فرزاد فتاحی در خصوص حمایت اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی از ورزشکاران المپیکی و پارالمپیکی اظهار کرد: تمام ورزشکارانی که سهمیه المپیک و پارالمپیک را کسب کرده اند از وزارت ورزش حقوق ماهیانه دریافت می کنند.

در خراسان رضوی نیز اعلام کرده ایم ورزشکارانی که نامه انتخاب خود برای مسابقات المپیک و یا پارالمپیک را به اداره کل ورزش استان بیاورند، تا زمان اعزام، ماهیانه دو میلیون تومان حقوق به آنان پرداخت می کنیم.

مدیرکل ورزش وجوانان خراسان رضوی افزود: ورزشکارانی که شانس کسب سهمیه داشته باشند و فدراسیون و یا هیات مربوطه این موضوع را به ما اعلام کنند، ماهانه یک میلیون تومان حقوق دریافت می کنند.

هر ورزشکار و مربی که از خراسان رضوی به المپیک و یا پارالمپیک راه یابد، علاوه بر دریافت پاداش از وزارت ورزش، با حمایت در تیم ملی بسکتبال شانس حضور در المپیک را دارند و شاهین مهردلان در دوومیدانی و سینا غلامپور در شنا شانس کسب سهمیه المپیک دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وعده پاداش 100 میلیون تومانی ورزش و جوانان برای مسافران توکیو

وعده پاداش 100 میلیون تومانی ورزش و جوانان برای مسافران توکیو