مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 اردیبهشت 1400 ساعت 03:302021-05-05سياسي

67 هزار حامی ایتام در مازندران جذب می شود


مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) مازندران گفت: تا پاین ماه رمضان جاری 67 هزار حامی ایتام جذب و بر سرانه حمایتی افزوده می شود.

- ، حجت الاسلام بشیر عالیشاه سه شنبه شب در جلسه مفتاح الجنه مجازی که با حضور جمعی از مسئولان و خیرین فریدونکنار در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد گفت: قیمت روز 13 گروه غذایی در 78 نقطه مازندران را زیر نظر داریم و با بررسی ما سیر شدن شکم یک نفر نیاز به درآمدی به میزان 750 هزار تومان در ماه دارد.

وی با بیان اینکه مستمری پرداختی از سوی کمیته امداد کفاف زندگی مددجویان را نمی دهد افزود: بالاترین مستمری که برای خانواده های پنج نفره پرداخت می شود تنها شکم یک نفر و نصف را سیر می کند.

وی با اشاره به تأثیر رزمایش همدلی و مواسات، کمک مومنانه، توزیع غذای گرم و همایش های این چنین در معیشت نیازمندان بیان کرد: کمک های خیرین در این بخش موجب شد تا خانواده ها نفسی راحت بکشند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) مازندران با عنوان اینکه خانواده های نیازمند با مشکلات فرهنگی، اشتغال، مسکن و معیشتی روبرو است، تصریح کرد: رزمایش کمک مومنانه بخشی از مشکلات معیشتی نیازمندان را برطرف کرده است.

وی با بیان اینکه در طرح ایران مهربان 3 هزار نفر یتیم و در طرح محسنین هشت هزار و 900 نفر شناسایی شدند ادامه داد: 32 هزار نفر حامی برای طرح محس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

67 هزار حامی ایتام در مازندران جذب می شود

67 هزار حامی ایتام در مازندران جذب می شود